Välkommen till min nya blogg!

Min dotter har "tvingat" mej att skapa en blogg om mitt intresse och det är bilvård.

Gillar att jobba med händerna och se resultat växa fram så att polera bilar blev ett alternativ.
Har under alla år handgnuggat våra bilar, men för lite mer än ett år sen ramlade jag in på ett forum för likasinnade.
Där tillbringade jag många timmar med att läsa om olika medel och tillvägagångssätt och tog mod till mej och skaffade mej en roterande polermaskin.

Sen har man ju polerat ett antal kvadratmeter bilplåt med oftast jäkligt bra resultat. :)
Det är resultaten som jag kommer att dokumentera här..

Det kommer finnas annat som kommer hamna här också.. man gör ju annat än att polera bilar med... :)

I början på Januari 2010 köpte jag denna bil eftersom min andra blev stulen.  Gillade färgen och visste att detta var början till många timmars arbete med lack och interiör.  Eftersom jag är intresserad av bilvård var det ingen direkt uppoffring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0