Tappat lusten

Tappat lusten till allt
Julen står bakom hörnet och flinar sitt vintriga leende.
Och jag har ingen lust....
Har ingen lust att planera
Har ingen lust att fixa och dona
Har ingen lust att organisera
Har ingen lust att inte ha lust

Hade jag haft 24 timmar till varje dygn hade inte dom räckt till heller känns det som
Känns som allt går i ett
arbete,tvätt,middag,social tid,hundrastning,läxläsning,planering framåt,organisering...allt måste klaffa!!
Jag hinner inte med att andas!!!!

Och nu med en rygg som går av känns det som går allting mycket långsammare... men saker ska göras ändå!!
Men just nu har jag stängt av... jag orkar helt enkelt inte!

Men jag ska sluta gnälla... finns ju såna som har det värre
Finns ju dom inte får jul alls..
Ingen familj att samlas hos eller där det finns en familj som inte bryr sig om julen alls.

Hos mej kommer julen finnas...trots allt....

                            


Så i dessa tider ska vi tänka på dom som har en familj som inte bryr sig...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni är ju trots allt två egentligen som kan göra allt det dära med tvätt osv..



Att stänga av funkar skitbra fram tills att man sätter igång allt igen. Du vet att jag vet...



<3

2010-12-20 @ 12:21:56
Postat av: Funk

Kanske en Julhälsning och en låtsaskram hjälper, så du får båda av mig....



/T

2010-12-20 @ 19:00:52
URL: http://tvivlarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0