Nu får jag nog skärpa till mej!

Nu var det nästa olagligt längesen jag skrev nåt här, men det har liksom varit fullt upp :)

Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har varit i Bollnäs på Motorrevyn och träffat folket från Bollnäs Bilvård en helg i april
Helt suveränt trevliga människor och hur roligt som helst hade jag!
Finns massa bilder, men jag lägger inte upp allihop... :)


Sen har min äldsta dotter skaffat ny bil......... igen....... =) Nu blev det en Opel Astra.. pigg liten bil..!

Mellandottern har också skaffat bil... som t.om har blivit polerad!


Och som om inte det räckte visar det sig att jag ska bli mormor!!!!!! =) Malin, min mellandotter och hennes sambo Marko ska bli föräldrar i oktober!


Renovering av badrummet står på menyn nu och jag lovar.... det är ingen rolig historia!
Det som skulle bli en "vanlig" renovering blev ett megaprojekt då det fanns väta/röta inunder golvet.
Hemförsäkringen täcker inte då dom anser att det kommer från avluftaren som kommer ut på taket :(
Så det är bara att betala och se glad ut, men jag tröstar mej med att det kommer bli brutalt bra när det är klart!
Ska se om inte det kan ramla upp lite bilder på det sen med!

Går en termin lydnad med Luqas med.... men har missat massa gånger då vi dels kom in sent och sen har jag nu jobbat 3 kvällsveckor och kan inte ta ledigt, men han gör framsteg... min lille kille..

Min äldsta dotter Jennie har ÄNTLIGEN fått jobb med!! Hon ska köra lastbil på Renova så nu borde det ju bli ordning hos henne med!

Väl Mött till nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0